Většinu areálů realizujeme v úzké spolupráci s lokálními partnery. Jsme investory i garanty managementu stavby a provozu. Pečlivě vážíme profilaci a náplň každého areálu. Proto v našich realizacích najdete vždy původní, o lokální specifika opřené prvky. Od sportovního a relaxačního zázemí, přes ekologická a vzdělávací centra až po rodinné zábavné areály.
Podoba i funkce turistických dominant, které nesou rukopis Zážitkové Akademie s.r.o., se vždy odráží v marketingu. I díky tomu můžeme zaručit pozitivní přijetí vyjádřené vysokou návštěvností a prosperitou celého záměru.
Během výstavby i provozu dbáme dodržování rozpočtů a termínů, stejně jako na kvalitu provedení a naplňování mise environmentální, udržitelné architektury. Naše reference jsou přesvědčivým důkazem, že šetrnost k přírodě nemusí být v rozporu s komfortem pro koncové uživatele.
Zážitková Akademie s.r.o. vstupuje do všech projektů jako investor (equity partner) a realizátor. Ve většině areálů rovněž zaštiťuje provoz, k čemuž má díky dosavadním úspěchům maximální zkušenosti.
Jsme otevřeni spolupráci s dalšími partnery. Jsme připraveni nabídnout expanzi nebo extenzi již fungujícím konceptům (aquacentra, horská střediska, zoo...).
Stejně tak disponujeme veškerým know how potřebným pro realizaci unikátního zážitkového areálu - například na míru města, obce nebo jiné právnické osoby vlastnící pozemky.
Neposkytujeme licence, neprodáváme franšízy. Stojíme si za každým projektem. Jedině tak můžeme být garantem maximálního úspěchu každé stávající i budoucí realizace.
Máte nápad na spolupráci? Napište nám: nabidky@zak.cz
Naší snahou je poskytovat zcela výjimečné zážitky v souladu s ekologií a přijatelnými náklady na straně návštěvníků. Vytváříme síť mimořádných projektů, kdy se stále více turistů jimi nechává inspirovat k cestám po této části Evropy. S návštěvníky jsme v těsném kontaktu. Provádíme četné průzkumy spokojenosti a ankety, včetně sociálních sítí, jejichž výsledky jsou základem každoroční evaluace.
spokojenost návštěvníků oscilovala mezi hodnocení 9,1 až 9,6 (z 10 možných bodů) v roce 2016
v roce 2015 to bylo 9,3 - 9,5 bodu na všech tehdejších stezkách
v roce 2016 bylo rozhodnuto vrátit se 87 - 91 % návštěvníků
v roce 2015 byl tento rozptyl 85 % až 94 %
Pozitivní motivace návštěvníků areálů Zážitkové Akademie s.r.o. má kladný dopad i na stoupající tržby z provozu občerstvení, prodeje upomínkových předmětů a dárků a dalších služeb, včetně organizace zájezdů, teambuildingů nebo firemních akcí.